close

晚上剛好跟貓大姐姐聊天
亂扯到一些曾經很喜愛的西洋歌曲
一時之間又找到了Robbie Williams的Angels
學生時期我真的很愛TAKE THAT
(好像會洩漏年齡...算了...)
那熱愛的程度跟現在愛NEWS有得拼
(貓大說這句很好笑哩 哪會啦 我很認真)
反正就是TAKE THAT伴我渡過很多時光就對了



那時候單飛的ROBBIE
ANGELS真的很成功
這首歌應該紅遍不少地方吧
也實在很好聽
我每次聽都會哭是怎樣啦!!!!!!


而且讓我很受不了的
是我看著他現場演出
台下的觀眾
全部一起合唱
那個畫面實在很...
嗚~~~
雖然我現在沒有像過去那麼關注TAKE THAT
可是只要一聽到他們的歌曲
或是團員們個人的歌曲
那種感動跟心中無比的激動
其實一點都沒有消失過
即使都過了那麼多年


然後我又可以從這想到NEWS身上
現在的他們也一步步的努力著
我期盼熱愛他們的人
也可以這麼樣的投入在屬於他們的歌曲裡
也期盼自己能有機會再次參予
多希望他們的種種
也可這麼樣的感動人
不論經過多少年也不會變


甚至有個小小的希望
好希望也會有實現的一天
希望也會是這樣的感動人心


其實還有好多想法好想說喔
可是現在好難統整


只是
這麼剛好聽著那麼愛的歌曲
也會希望
下一個5年或10年
就算我漸漸的不愛NEWS了
我也希望那個感動
那些美好的回憶
可以在聽到他們歌曲的瞬間
讓我全部記憶起



 

幾個LIVE的演出
YOUTUBE還很多
有興趣的自己找囉
我一直覺得ROBBIE現場魅力很棒
雖然我一直很熱愛的是MARK
且他也很愛足球
怎我喜歡的IDOL總跟這些脫不了干係唷
默默的被神奇的力量牽引著(扯遠了~)









Robbie Williams - Angels


I sit and wait
Does an angel contemplate my fate
And do they know
The places where we go
When we're grey and old
'cos I have been told
That salvation lets their wings unfold
So when I'm lying in my bed
Thoughts running through my head
And I feel the love is dead
I'm loving angels instead


And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead


When I'm feeling weak
And my pain walks down a one way street
I look above
And I know I'll always be blessed with love
And as the feeling grows
She breathes flesh to my bones
And when love is dead
I'm loving angels instead


And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead


And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead











arrow
arrow
    全站熱搜

    cherishnews 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()