(收聽請先將網誌側欄音樂暫停)

 

晚上電視剛好有播出~一日鍾情
蜜雪兒菲佛&喬治克隆尼主演的
這片好舊了啊
可我好喜歡d005_1.gif
其實我很老派
我喜歡老的電影老的歌曲
所以只要有看到電視播
我一定會好好看完
喜歡那樣兩人的相遇
對話也很溫馨有趣
覺得像這樣的兩人真的會相處的很愉快
且那兩個小童星也好可愛
這片場景人物跟配樂都很棒



特別喜歡電影裡
這首Have I told you lately? 
想想要是很心愛的那個人
對你深情唱這首歌
該有多幸福~d001_1.gif



 

Have I told you lately?

Have I told you lately that I love you?
我最近是否告訴過你"我愛你"?
Have I told you there's no one else above you
我是否對你說過:沒有人比得上你?
You fill my heart with gladness
你用愉悅填滿了我的心
Take away all my sadness
帶走我所有的傷悲
Ease my troubles that's what you do
撫平我的煩惱,那就是你所做的

For the morning sun and all it's glory
清晨的太陽和它的光輝
Greets the day with hope and comfort too
以希望和撫慰問候這一天
You fill my heart with laughter
你用笑聲充滿了我的心
And somehow you make it better
使一切變得更好
Ease my troubles that's what you do
撫平我的煩惱,那就是你所做的

There's a love that's divine
愛是美好的
And it's yours and it's mine, like the sun
它屬於你也屬於我,像太陽一樣
And at the end of the day
在一日將盡之時
We should give thanks and pray, to the one, to the one
我們應該向所愛的人感謝與祈福

You fill my heart with laughter
你用笑聲充滿了我的心
And somehow you make it better
使一切變得更好
Ease my troubles that's what you do
撫平我的煩惱,那就是你所做的



 



arrow
arrow
    全站熱搜

    cherishnews 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()